نظر بدید ...........
پایگـــــاه مقاومـــــت بسیــــج حضرت علـــــی اصــــغر (ع) ابهر
*کار با خدا خستگی و دلسردی ندارد*
منوي اصلي
مطالب پيشين
موضوعـــــات سـايت
کارنامه عمليات ها
جنگ دفاع مقدس
لينک همسنگرها
پيوندهاي روزانه
نويسندگان
درباره ما

سلام این سایت توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی اصغر (ع) راه اندازی شده است. هدف از این سایت اطلاع رسانی از فعالیت های این پایگاه برای عموم می باشد. منتظر نظرات،انتقادات و پیشنهاد های شما عزیزان هستیم
جستجو

وصيـــت شهدا
وصيت شهدا
آرشيو مطالب
لوگوي همسنگر ها
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردي

خبرنامه وب سایت:





ابر برچسب ها
سه شنبه 20 آبان 1389برچسب:, ساعت 18:19

 

 

 

با نظرات خود ما را یاری فرمائید .

 



نظرات شما عزیزان:

آریوبرزن
ساعت22:57---17 بهمن 1393
نگــار من که سفر کرده بــاز مــﮯ آید
چو مهر از پس ابرــﮯ فــراز مــﮯ ‌آید

از اینکه دیده به راهم چه غم که وقت نیــاز
عزیز بنده نوازم به نــاز مــﮯ آید

ملول نیستم از دست رفته چاره کــار
که دوش فال زدم چاره‌ســاز مــﮯ آید

دلم ز درد جدایــﮯ اگر چه افســردست
غمــﮯ مباد مرا دلنــواز مــﮯ آید

اگر چه کرده ز ســامره مخفیانه سفر
به صد شکوه ز ملک حجــاز مــﮯ آید

حقیقتــﮯ که جهان گشته بهر او بر پــا
زند ز ریشه نهاد مجــاز مــﮯ آید

به زاهد ــﮯ که ز دیدار دوست محــرومست
دهد به نیل حضورش جــواز مــﮯ آید


گمنام
ساعت23:39---1 بهمن 1393
عشق بازی کار هر مشتاق نیست

این شکار، دام هر صیاد نیست



عاشقی را قابلیت لازم است

طالب حق را حقیقت لازم است



عشق ، از معشوق اول سر زند

تا به عاشق ، جلوه دیگر کند



تا به حدی که برد هستی از او

سر زند صد شورش و مستی از او



شاهد این مدعی خواهی اگر

بر حسین و حالت او کن نظر



****



روز عاشورا در آن میدان عشق

کرد رو را جانب سلطان عشق



بارالها این سرم این پیکرم

این علمدار رشید، این اکبرم



این سکینه، این رقیه، این رباب

این عروس دست وپا خون در خضاب



این من و این ساربان، این شمر دون

این تن عریان میان خاک و خون



این من و این ذکر یارب یاربم

این من و این ناله های زینبم

****

پس خطاب آمد زحق کی شاه عشق

ای حسین یکه تاز راه عشق



گر تو بر من عاشقی ای محترم

پرده برکش من به تو عاشقترم



غم مخور که من خریدار توام

مشتری بر جنس بازار توام



هر چه بودت داده ای در راه ما

مرحبا صد مرحبا خودهم بیا



خود بیا که می کشم من ناز تو

عرش و فرشم جمله پا انداز تو



لیک خود تنها در بزم یار

خود بیا و اصغرت را هم بیار



خوش بود در بزم یاران بلبلی

خاصه در منقار اوبرگ گلی



خود تو بلبل ، گل؛ علی اصغرت

زودتر بشتاب سوی داورت
التماس دعا یار حاج احمد!


لبیک یا خامنه ای
ساعت22:34---16 دی 1393
سلام
انشاالله دراین راه پر پیچ و خم موفق باشید
مارو دعا کنید برای امام زمان دعا کنید برای رهبر عزیزمون نائب عام امام زمان دعا کنید دعا کنید شهید بشیم توی این راه خسته نشید چون که دارید به امام زمان کمک می کنید و باخودشون معامله میکنید
یا فاطمه زهرا س


مدیون عباس
ساعت15:37---9 دی 1393
رفیق،عزیز،با شهدا محشور بشی ولی از مادر شهدا هم یه مطلبی بذار،چون مادرشون قبولشون کرد تا امروز دل تو رو ببرن.یا حیدر کرار.

آریوبرزن
ساعت22:57---17 بهمن 1393
نگــار من که سفر کرده بــاز مــﮯ آید
چو مهر از پس ابرــﮯ فــراز مــﮯ ‌آید

از اینکه دیده به راهم چه غم که وقت نیــاز
عزیز بنده نوازم به نــاز مــﮯ آید

ملول نیستم از دست رفته چاره کــار
که دوش فال زدم چاره‌ســاز مــﮯ آید

دلم ز درد جدایــﮯ اگر چه افســردست
غمــﮯ مباد مرا دلنــواز مــﮯ آید

اگر چه کرده ز ســامره مخفیانه سفر
به صد شکوه ز ملک حجــاز مــﮯ آید

حقیقتــﮯ که جهان گشته بهر او بر پــا
زند ز ریشه نهاد مجــاز مــﮯ آید

به زاهد ــﮯ که ز دیدار دوست محــرومست
دهد به نیل حضورش جــواز مــﮯ آید


گمنام
ساعت23:39---1 بهمن 1393
عشق بازی کار هر مشتاق نیست

این شکار، دام هر صیاد نیست



عاشقی را قابلیت لازم است

طالب حق را حقیقت لازم است



عشق ، از معشوق اول سر زند

تا به عاشق ، جلوه دیگر کند



تا به حدی که برد هستی از او

سر زند صد شورش و مستی از او



شاهد این مدعی خواهی اگر

بر حسین و حالت او کن نظر



****



روز عاشورا در آن میدان عشق

کرد رو را جانب سلطان عشق



بارالها این سرم این پیکرم

این علمدار رشید، این اکبرم



این سکینه، این رقیه، این رباب

این عروس دست وپا خون در خضاب



این من و این ساربان، این شمر دون

این تن عریان میان خاک و خون



این من و این ذکر یارب یاربم

این من و این ناله های زینبم

****

پس خطاب آمد زحق کی شاه عشق

ای حسین یکه تاز راه عشق



گر تو بر من عاشقی ای محترم

پرده برکش من به تو عاشقترم



غم مخور که من خریدار توام

مشتری بر جنس بازار توام



هر چه بودت داده ای در راه ما

مرحبا صد مرحبا خودهم بیا



خود بیا که می کشم من ناز تو

عرش و فرشم جمله پا انداز تو



لیک خود تنها در بزم یار

خود بیا و اصغرت را هم بیار



خوش بود در بزم یاران بلبلی

خاصه در منقار اوبرگ گلی



خود تو بلبل ، گل؛ علی اصغرت

زودتر بشتاب سوی داورت
التماس دعا یار حاج احمد!


لبیک یا خامنه ای
ساعت22:34---16 دی 1393
سلام
انشاالله دراین راه پر پیچ و خم موفق باشید
مارو دعا کنید برای امام زمان دعا کنید برای رهبر عزیزمون نائب عام امام زمان دعا کنید دعا کنید شهید بشیم توی این راه خسته نشید چون که دارید به امام زمان کمک می کنید و باخودشون معامله میکنید
یا فاطمه زهرا س


مدیون عباس
ساعت15:37---9 دی 1393
رفیق،عزیز،با شهدا محشور بشی ولی از مادر شهدا هم یه مطلبی بذار،چون مادرشون قبولشون کرد تا امروز دل تو رو ببرن.یا حیدر کرار.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب ها :